Streets of Rage Remake

Panzer

New Member
Joined
Feb 5, 2005
Messages
665
Likes
0
Points
0
#21
Nadam se da intervenicja Sege nece negativno uticati na dalju podrsku za igru. Forum buklvalno cveta poslednjih dana, 85000 testera zajedno sa mnom svakodnevno cepa igru i salje ukaze na bagove. Tred za bagove je stigao do 19 strane. Developeri su poceli sa izradom zakrpe i naglo stali posle opomene.:( Nadam se da nece ostati na tome i da ce se naci ljudi koji ce u slucaju ukidanja projekta nastaviti rad na fenomenalnom SOR Remake-u. Uclanite se i pogledajte sami.

http://www.bombergames.net/forum/viewforum.php?f=8
 

Stojan

New Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
188
Likes
0
Points
0
#22
Ovo mi izgleda nekako stajaznamkako infantilno !
Evo izguglo sam igru na Games for Gamers (recite mi samo dali je igra teska 219 MB ?) ; sto se ne bune SEGA-ovci recimo kod MAME tima ili GENSa ???
Baj de vei fala ti Vampir na ponudi da prekrsis zakon zbog mene :)


[Edited on 10.4.2011 by Stojan]
 

Panzer

New Member
Joined
Feb 5, 2005
Messages
665
Likes
0
Points
0
#23
[rquote=614071&tid=34659&author=Stojan]Ovo mi izgleda nekako stajaznamkako infantilno !
Evo izguglo sam igru na Games for Gamers (recite mi samo dali je igra teska 219 MB ?) ; sto se ne bune SEGA-ovci recimo kod MAME tima ili GENSa ???
Baj de vei fala ti Vampir na ponudi da prekrsis zakon zbog mene :)


[Edited on 10.4.2011 by Stojan][/rquote]

Moj zip je 224, mozda ima drugih manjih. Gledaj da skines V.5 verziju, ona je daleko bolja od prethodne.
 

Stojan

New Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
188
Likes
0
Points
0
#24
...Skinuo...
Moze li neko samo uploadovati 24.ogg please !
Kaze da je \"file damaged\" , inace fajl bi trebalo da se nalazi u :
SORRv5/mod/music/*ovde*
 

Stojan

New Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
188
Likes
0
Points
0
#26
Fala Crnjak.
Skinuo,ekstrahirao samo taj fajl (24.ogg),ubacio gde treba, igra radi !
Eh... skidam 200 Mega zbog 2 Mega... ali to ti je zivot... ...kad imas neograniceni internet saobracaj :D
 

Zuti Bar

New Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
63
Likes
0
Points
0
#27
Streets of Rage Remake V5

Nakon osam godina od pocetka citavog projekta, Bombergame je napokon zakucao finalnu, petu verziju Streets of Rage Remake/a. Dugo se ovo cekalo. Prije cetvrte verzije, koja je pojavila 2006.e, izbacena je masa beta i alfa verzija. Medjutim, nakon toga kao da je sve propalo u zemlju. Spominjalo se cak i da je sve ugaseno. I onda danas, nakon toliko vremena ne mozete da povjerujete da je ovo zaista izaslo!


http://www.brawlersavenue.net/bgtroll.jpg


Ovo je klasicna skrolujuca tabacina. Ako ste igrali Cadillac & Dinosaurs ili Punisher/a znate kako sve to izgleda. Ukoliko zaista volite te igre, SORR ce vam se sigurno dopasti! Igra nije samo za fanove Rage/a vec i za sve ljubitelje dobrog starog fajta sa arkadnih aparata!

Nego da napisem koju o ovom retro shock-u! Kako bi bar izbliza imali priliku da vidite kako sve to funkcionise.

NELINEARNOST - Igra je totalno nelinearna, sto je netipicno za ovakav tip igara. Na raspolaganju su vam cak cetri razlicita pocetka, zavisno od toga u kom dijelu grada zelite da zapocnete fight! Putevi ce se vremenom preplitati, pa je cesto na vama da birate kuda cete ici. Recimo, dok setate ulicom pred vama ce se pojaviti dvije strijelice. Da li da skrenetre u park ili da nastavite istim putem na vama je da izaberete. Da li da svratite u disko ili odete na moto trke? Sve je stvar vase dobre volje. Kada predjete odredjeni nivo opet vi birate lokaciju na koju cete ici. Da li na gradiliste ili skladiste? U luna park ili na kej? Svaki put nosi svoje izazove pa cete sigurno uzivati u neprocjenjivom replay value-u ovog malog ostvarenja. Igra sadrzi i nekoliko razlicitih krajeva, od ocjano loseg, do najsrecnijeg. Pozadine su lijepo nacrtane i docarane, a muzicki miksevi idealni sto je i tradicija ovih igara. Sve to nosi ogroman potencijal da vas vrati u djetinjstvo kada su ovakve igre bile bog i batina po fliperanama i segatekama.

SADRZAJI ZA OTKLJUCAVANJE - Igra je tempirana tako da je ono cime na pocetku raspolazete samo vrh ledenog brijega. Pred vama je ogromna kolicina sadrzaja koje treba otkljucati. Slicno kao u Super Meat Boy-u. Na pocetku imate samo sest likova na raspolaganju. Axel, Blaze, Skate, Adam, Max i Zan su vasi protagonisti. Ali tu su i likovi koje cete moci da otkljucate npr, Shiva, Mr. X, Electra i jos mnogo njih. Moci cete da otkljucavate raznovrsne modove (odbojka, capture the flag, survival...), da polako otkrivate galeriju slika, bioskop, nove palete boja, sifre, prodavnicu, SOR maker... A za svako otkljucavanje treba vam odredjeni progres, prelazak igre na ovaj ili onaj nacin, ovim ili onim putem, na ovoj ili onoj tezini, Axelom ili Zanom, sam ili sa svojim drugarom, bez koriscenja kredita....

PROTIVNICI - Zaista raznovrsno. Svega tu ima. Enemies iz sva tri dijela su tu kao i nezanemarljiv broj specijalnih SORR karaktera koji se nisu pojavljivali u originalnom serijalu. Neprijatelju su brzi i nepredvidljivi. AI je odlicno uradjen, po uzoru na original, ali i sa dodatnim poboljsanjima, tako da cete se poprilicno namuciti. Neprijatlji su pravilno rasporedjeni prema lokacijama. U fabrikama cete sresti radnike, na ulicama motocikliste, u zabacenim cetvrtimia pankere, u disko klubu djevojke, na brodu mornare, u specijalnim fabrikama robote itd. Razlika nije samo u sprajtovima, vec u potpuno razlictom pristupu, tehnikama, brzini, snazi pa i AI-u neprijatelja. Igra je dosta teska, pa cete se, ukoliko niste istrenirani na slicnom tipu igara, poprilicno namuciti. Ova igra je stvorena da se zabavljate sa vasim prijateljima, drugarima, bratcom, sestrama, roditeljima ili djecom.

KONTROLE I POTEZI - Kontolni sistem je potpuno preuzet iz BKIII, sa dodatnim razvojem i poboljsanjima. Igra je prilagodjena za tip gamepad/ova nalik originalnom mega drive kontroleru.



Pored tastera za kretanje i start imamo:

A - magija
B - udarac
C - skok

I jos X taster (da tako kazem) koji je dodat kako bi se mogla pozvati policija. Naime, do je tradicija SOR1. Kada ste bespomocno okruzeni neprijateljima sa svih strana, koji vam lupaju njusku, jedini izlaz je pozvati police koji ce iz helikoptera ili nekog vozila ispaliti koji metak/raketu/bombu i tako vas spasiti napasti. Ovo moze da se iskoristi samo jednom po nivou i to samo na otvorenom prostoru. Sem te, taj taster druge uloge nema.

Svi ostali potezi se izvode koriscenjem A, B i C tastera. Kombinacije su razne:

naprijed, naprijed, B - udarac/magija iz trka
narpijed, naprijed, A - magija iz trka
C,B - udraca iz skoka u mjestu
C,naprijed,B - udarac iz leteceg skoka
C, dole, B ili C,dole,naprijed,B - \"laki\" udarac iz skoka koji omogucava zahvat na tlu
A, naprijed - ofanzivna magija (za razliku od samog A koje je defanzivna)

Postoje jos razno razne kombinacije, zahvati, lomovi... recimo kada vas neprijatelj baci mozete da se docekate na noge tasterima gore i C. Treba istaci da je koriscenje magije uslovljeno skalom. Najbolje je sacekati da se ona napuni prije nego izvedete magiju. U suprotnom gubite zivotnu energiju.

Neobicno za ovakav tip igre jeste ucenje poteza! Tokom igre sticete iskustvo koje se opredmetuje zvijezdicom. To je nagrada za bodove koje ste skupili tokom fight-a. Nagrade za odredjen broj prikupljenih bodova/iskustva nisu samo dodatni zivoti vec i zvijezdica. Zvijezdica predstavlja novu grupu poteza koje mozete izvesti. Prvom zvijezdicom nadogradjujete udarac iz trka koji postaje ozbilja prijetnja. Daljnjim napredovanjme mozete da skupite jos dvije zvijezdice - dakle maksimalno mozete imati tri. Cime ste obzebijedili priznanje za vase iskustvo. Naravno, radi balansa gubitkom zivota gubite jednu zvijezdicu za koju se kasnije opet trkate.

... Sta jos reci za kraj. Grafika je na nivou originala, sa tu i tamo ubacenim specijalnim kompjuterskim efektima. Muzika je odlicna i sjajno se uklapa. Prica - retro classic iz osamdesetih/ranih devedesetih. Gameplay 10/10. Replay Value 10/10.

Uzivajte i iznesite utiske! Pozz.


PROMO:

http://img189.imageshack.us/img189/5551/promotionalw.jpg



Link za preuzimanje: (218MB)

http://www.filestube.com/RjuSbE3rwAq6T3zvVQV5i/pc-Streets-of-Rage-Remake-Final-version-v5-0-2011.html
 

Blue

New Member
Joined
Jun 25, 2010
Messages
1,538
Likes
0
Points
0
#28
http://www.emuglx.org/emuforums/viewthread.php?tid=34659#pid613296

Bilo već mada svaka čast na trudu da sve lepo obrazložiš. :)
 

Stojan

New Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
188
Likes
0
Points
0
#29
Valjda ovo treba da ide ovde :
http://www.emuglx.org/emuforums/viewthread.php?tid=34659&page=2
 

Zuti Bar

New Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
63
Likes
0
Points
0
#30
Meni je zao sto ovu temu nisam ranije pronasao. Pa sam otvorio novu... Kako god, napisao sam opis igre, iznjevsi vlastito misljenje i utiske.

http://www.emuglx.org/emuforums/viewthread.php?tid=34708

[Edited on 13.4.2011 by Zuti Bar]
 

Panzer

New Member
Joined
Feb 5, 2005
Messages
665
Likes
0
Points
0
#31
[rquote=614524&tid=34659&author=Zuti Bar]Meni je zao sto ovu temu nisam ranije pronasao. Pa sam otvorio novu... Kako god, napisao sam opis igre, iznjevsi vlastito misljenje i utiske.

http://www.emuglx.org/emuforums/viewthread.php?tid=34708

[Edited on 13.4.2011 by Zuti Bar][/rquote]

Sega je izgleda blokirala igru for good. Bombergames izjavio da je pre par godina dobio Segin pristanak za nastavak rada na rimejku. Medjutim, cim je Sega provalila da je hype oko V.5 verzije velik, odmah je naredila da se povuku svi downloadi sa sajta. To nije veliki problem jer se igra moze naci na drugim mestima, problem je sto izgleda nece izaci planirana zakrpa za V.5 koja je poslednji korak da ovaj naslov bude SAVRSEN! Nadam se da ce se kroz neoficijalne kanale nastaviti rad na igri, ona to svakako zasluzuje!

[Edited on 13.4.2011 by Panzer]
 

Stojan

New Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
188
Likes
0
Points
0
#32
Moji utisci :
Kao prvo, mislim da ovo nije rimejk vec \"obicni\" hack roma/romova SofR sa Sega MegaDrajva (zato i mislim da je SEGA zbog toga blokirala ovu \"igru\").
Znam da ovi momci nisu programeri klase Nintendo/Sony/Microsoft... ali mogli su da urade novi gfx engine. U ovo doba HQ (HD) grafike, tesko da ce neko ko gustira DKCR za Wii ili Xevious Ressurection !!! za PS3 (uh! kako me boli sto ovo nema za PC ili bar za Wii, pa da zaigram preko Delfina), da ce da \"spadne\" na SofR5 !
Kao primer za dobar rimejk navescu samo Rayman Origins (samo da me ne zajebu Ubisoft pa da ne izdaju za Windows !).
Potrudili se momci oko muzike, novih tabadzija, \"nelinearnosti\"... ali malo brate, malo je.
Ovakva kakva je zadovoljice samo retro/EMU gejmere (u kojih se i ja ubrajam), ali ... ...ostace jedno ALI da vapi za bolju i pravu \"rimejk\" Streets of Rage !!!
 

Panzer

New Member
Joined
Feb 5, 2005
Messages
665
Likes
0
Points
0
#33
[rquote=614529&tid=34659&author=Stojan]Moji utisci :
Kao prvo, mislim da ovo nije rimejk vec \"obicni\" hack roma/romova SofR sa Sega MegaDrajva (zato i mislim da je SEGA zbog toga blokirala ovu \"igru\").
Znam da ovi momci nisu programeri klase Nintendo/Sony/Microsoft... ali mogli su da urade novi gfx engine. U ovo doba HQ (HD) grafike, tesko da ce neko ko gustira DKCR za Wii ili Xevious Ressurection !!! za PS3 (uh! kako me boli sto ovo nema za PC ili bar za Wii, pa da zaigram preko Delfina), da ce da \"spadne\" na SofR5 !
Kao primer za dobar rimejk navescu samo Rayman Origins (samo da me ne zajebu Ubisoft pa da ne izdaju za Windows !).
Potrudili se momci oko muzike, novih tabadzija, \"nelinearnosti\"... ali malo brate, malo je.
Ovakva kakva je zadovoljice samo retro/EMU gejmere (u kojih se i ja ubrajam), ali ... ...ostace jedno ALI da vapi za bolju i pravu \"rimejk\" Streets of Rage !!![/rquote]

Pravis komparaciju sa Donkey Kongom i SHMUP naslovom. Wtf, kakve to ima veze sa beat em up igrama? Slazem se donekle sa tobom da SOR V.5 nije pravi remake vec fuzija sva tri dela sa brdom novog sadrzaja i opcija. Ali je mimo par propusta koji se daju srediti, ovaj naslov je pravo osvezenje za pc. A sto se grafike tice, meni se bas dopada obakva kakva jeste.
 

Stojan

New Member
Joined
Aug 5, 2004
Messages
188
Likes
0
Points
0
#34
Te izvrsne igre koje sam naveo su tu samo da bi posluzile kao GRAFICKI reper - nije mi ni na kraj pameti da poredim dva razlicita zanra.
To sto se tebi svidja grafika \"kakva jeste\" ne moze biti opravdanje za (u sadasnje vreme) stvarno losu grafiku - zrnasta i mala paleta boja. To kao fol moglo je da bude reseno tako sto u samoj igri izaberes recimo \"retro\" stil grafike, pa se tako igras (U Street Fighter 4 PC ima na primer 3 stila grafike koje slobodno odabires).
Nemoj me shvatiti pogresno, ne zelim da umanjim njihov trud i krajnji produkt, pogotovo sto volim emulaciju bas 16 bitnih sistema, ali treba biti objektivan (pogledaj kakve odlicne rimejkove su odbili za WiiWare u Nintendo kontroli kvalitete i bice ti zao kao i meni sto je, ali na prvo mesto ide kvalitet i naravno zarada $$$, pa tek onda nostalgija i emocije)
 

Rocky

Capcom sUiCidE
Joined
Apr 24, 2003
Messages
4,658
Likes
0
Points
0
#35
[rquote=614524&tid=34708&author=Zuti Bar]Meni je zao sto ovu temu nisam ranije pronasao. Pa sam otvorio novu... Kako god, napisao sam opis igre, iznjevsi vlastito misljenje i utiske.

http://www.emuglx.org/emuforums/viewthread.php?tid=34708

[Edited on 13.4.2011 by Zuti Bar][/rquote]

Spojio sam teme, have no worries :)
 

Zuti Bar

New Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
63
Likes
0
Points
0
#36
Slazem se da je grafika losa. Ali ovo nikako nije samo obican hack rom/ova. Ogroman je trud ulozen u crtanje sprajtova, uklapanja pozadina, skiptovanja AI protivnika... Nisu samo 3 retro igre ubacene u jednu, vec je postavljena potpuno nova fenix platofrma na koju su portovane igre. Tj. sve igre su uklapane u nov standard, engine, zasta je trebala ogroma kolicina vremena, truda i dobre volje. Ubaceni su novi neprijatelji, lokacije, potezi i likovi kojih nije bilo u originalnim igrama kao i velika kolicina artwork/a. Svaka cas Bombergames/u na ovome.

Evo,ako bas hocete slikovito, najpravljena je jos jedna \"igra\" na nivou retro classica koja je spojena sa originalne tri i tako je nastao SoRr.

[Edited on 14.4.2011 by Zuti Bar]

[Edited on 14.4.2011 by Zuti Bar]
 

Ktulu

Genetic Fanatic
Joined
Jun 18, 2003
Messages
4,373
Likes
0
Points
0
#37
SORR nije romhack jer:
A) Hackovati ROM poteže za sobom mnoge stvari među kojima je i potreba za emulacijom originalnog sistema i ograničenja istog, da ne pričam da nisu imali nikakav source code i da su iskombinovane čak tri igre sa svim njihovim resursima. Ako si na ovo mislio pod \"hack romova\".

B) Sami su objavili na sajtu da SORR projekat sadrži 80000 linija koda (koliko vidim, u pitanju je neki BENNU jezik koji je baš game development-oriented).

Tako da, sa tehničke strane, SORR jeste rađen u novom gfx engine-u, samo što su se trudili da izgleda što vernije. U tome je naravno pomogla i činjenica da su jednostavno skinuli sve originalne likove i pozadine i nešto verovatno i doradili.
To da li je originalna 16-bit grafika lošija od nekakvog HD remake-a ili još bolje, 3D remake-a je, naravno, diskutabilno. Postoje isto tako primeri vrlo loših remake-ova na kojima su težili da šatro izgledaju bolje i unapređenije, kao što je SEGA Ages: Golden Axe ili onaj River City Sports Challenge koji sam skoro probao na NDS-u. Kad smo već kod žanra beat\'em up-a, retko koja igra sa boljom, ili ne daj bože 3D, grafikom je ispala bolja ili igrivija (trenutno ne mogu da se setim nijedne).

I naravno, ovo je free projekat, tako da je rađen čisto iz entuzijazma i ljubavi prema žanru i SOR-u, tako da nema tu zarade niti nekih beneficija od iste.
E sad, meni se iskreno ne dopada \"dodatna\" grafika u igri, meniji, razni \"cinematici\" vezani za storyline i tako te sličice. Jednostavno su urađeni dosta amaterski i često izgledaju loše, u kontrastu sa likovima (i njihovim portretima) iz SOR3 koji uvek izgledaju fenomenalno.

A to u vezi SEGE mi nije baš potpuno jasno. Verovatno je SEGA zabranila projekat jer se SORR prikazuje kao celosna, kompletirana igra koja je sastavljena isključivo od resursa i grafike koja je u njenom vlasništvu. Jer, postoji i OpenBOR (Open Beats of Rage) projekat koji je open-source (mislim) engine za pravljenje beat\'em-up igara koji je počeo kao još jedan remake Streets of Rage-a, pa nikom ništa. Međutim, kao što rekoh, OpenBOR je više modabilni engine u kome fanovi prave Golden Axe, Final Fight i Cadillacs mešavine (nešto kao MUGEN za beat\'em-up), te nisu klasifikovane kao kompletirani produkt, pa makar bio i free. Ne znam.
 

Panzer

New Member
Joined
Feb 5, 2005
Messages
665
Likes
0
Points
0
#38
[rquote=614536&tid=34708&author=Stojan]Te izvrsne igre koje sam naveo su tu samo da bi posluzile kao GRAFICKI reper - nije mi ni na kraj pameti da poredim dva razlicita zanra.
To sto se tebi svidja grafika \"kakva jeste\" ne moze biti opravdanje za (u sadasnje vreme) stvarno losu grafiku - zrnasta i mala paleta boja. To kao fol moglo je da bude reseno tako sto u samoj igri izaberes recimo \"retro\" stil grafike, pa se tako igras (U Street Fighter 4 PC ima na primer 3 stila grafike koje slobodno odabires).
Nemoj me shvatiti pogresno, ne zelim da umanjim njihov trud i krajnji produkt, pogotovo sto volim emulaciju bas 16 bitnih sistema, ali treba biti objektivan (pogledaj kakve odlicne rimejkove su odbili za WiiWare u Nintendo kontroli kvalitete i bice ti zao kao i meni sto je, ali na prvo mesto ide kvalitet i naravno zarada $$$, pa tek onda nostalgija i emocije)[/rquote]

Igre koje si naveo su pravljene za prodaju i stoga su imale budzet(pomenuo si cak viskokobudzetni naslov kao sto je SF4 i njegove graficke mogucnosti - LOL:D). SOR Remake je produkt mukotrpnog rada nekoliko spanskih programera. Jos u pocetnim verzijama igre receno je da se grafika nece menjati, tako da sa te strane nema iznenadjenja niti ih je trebalo ocekivati.


[Edited on 14.4.2011 by Panzer]
 

Zuti Bar

New Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
63
Likes
0
Points
0
#39
[rquote=614574&tid=34708&author=Ktulu]SORR nije romhack jer:
A) Hackovati ROM poteže za sobom mnoge stvari među kojima je i potreba za emulacijom originalnog sistema i ograničenja istog, da ne pričam da nisu imali nikakav source code i da su iskombinovane čak tri igre sa svim njihovim resursima. Ako si na ovo mislio pod \"hack romova\".

B) Sami su objavili na sajtu da SORR projekat sadrži 80000 linija koda (koliko vidim, u pitanju je neki BENNU jezik koji je baš game development-oriented).

Tako da, sa tehničke strane, SORR jeste rađen u novom gfx engine-u, samo što su se trudili da izgleda što vernije. U tome je naravno pomogla i činjenica da su jednostavno skinuli sve originalne likove i pozadine i nešto verovatno i doradili.
To da li je originalna 16-bit grafika lošija od nekakvog HD remake-a ili još bolje, 3D remake-a je, naravno, diskutabilno. Postoje isto tako primeri vrlo loših remake-ova na kojima su težili da šatro izgledaju bolje i unapređenije, kao što je SEGA Ages: Golden Axe ili onaj River City Sports Challenge koji sam skoro probao na NDS-u. Kad smo već kod žanra beat\'em up-a, retko koja igra sa boljom, ili ne daj bože 3D, grafikom je ispala bolja ili igrivija (trenutno ne mogu da se setim nijedne).

I naravno, ovo je free projekat, tako da je rađen čisto iz entuzijazma i ljubavi prema žanru i SOR-u, tako da nema tu zarade niti nekih beneficija od iste.
E sad, meni se iskreno ne dopada \"dodatna\" grafika u igri, meniji, razni \"cinematici\" vezani za storyline i tako te sličice. Jednostavno su urađeni dosta amaterski i često izgledaju loše, u kontrastu sa likovima (i njihovim portretima) iz SOR3 koji uvek izgledaju fenomenalno.

A to u vezi SEGE mi nije baš potpuno jasno. Verovatno je SEGA zabranila projekat jer se SORR prikazuje kao celosna, kompletirana igra koja je sastavljena isključivo od resursa i grafike koja je u njenom vlasništvu. Jer, postoji i OpenBOR (Open Beats of Rage) projekat koji je open-source (mislim) engine za pravljenje beat\'em-up igara koji je počeo kao još jedan remake Streets of Rage-a, pa nikom ništa. Međutim, kao što rekoh, OpenBOR je više modabilni engine u kome fanovi prave Golden Axe, Final Fight i Cadillacs mešavine (nešto kao MUGEN za beat\'em-up), te nisu klasifikovane kao kompletirani produkt, pa makar bio i free. Ne znam.[/rquote]



Sve sto si napisao o SoRr-u je apsolutno tacno.

A sto se tice Sega-e, stvarno mi nije jasno kakvu stetu oni trpe rimejkom. I zasto su cekali osam godina da se angazuju u citavu pricu.
 

Panzer

New Member
Joined
Feb 5, 2005
Messages
665
Likes
0
Points
0
#40
[rquote=614590&tid=34708&author=Zuti Bar][rquote=614574&tid=34708&author=Ktulu]SORR nije romhack jer:
A) Hackovati ROM poteže za sobom mnoge stvari među kojima je i potreba za emulacijom originalnog sistema i ograničenja istog, da ne pričam da nisu imali nikakav source code i da su iskombinovane čak tri igre sa svim njihovim resursima. Ako si na ovo mislio pod \"hack romova\".

B) Sami su objavili na sajtu da SORR projekat sadrži 80000 linija koda (koliko vidim, u pitanju je neki BENNU jezik koji je baš game development-oriented).

Tako da, sa tehničke strane, SORR jeste rađen u novom gfx engine-u, samo što su se trudili da izgleda što vernije. U tome je naravno pomogla i činjenica da su jednostavno skinuli sve originalne likove i pozadine i nešto verovatno i doradili.
To da li je originalna 16-bit grafika lošija od nekakvog HD remake-a ili još bolje, 3D remake-a je, naravno, diskutabilno. Postoje isto tako primeri vrlo loših remake-ova na kojima su težili da šatro izgledaju bolje i unapređenije, kao što je SEGA Ages: Golden Axe ili onaj River City Sports Challenge koji sam skoro probao na NDS-u. Kad smo već kod žanra beat\'em up-a, retko koja igra sa boljom, ili ne daj bože 3D, grafikom je ispala bolja ili igrivija (trenutno ne mogu da se setim nijedne).

I naravno, ovo je free projekat, tako da je rađen čisto iz entuzijazma i ljubavi prema žanru i SOR-u, tako da nema tu zarade niti nekih beneficija od iste.
E sad, meni se iskreno ne dopada \"dodatna\" grafika u igri, meniji, razni \"cinematici\" vezani za storyline i tako te sličice. Jednostavno su urađeni dosta amaterski i često izgledaju loše, u kontrastu sa likovima (i njihovim portretima) iz SOR3 koji uvek izgledaju fenomenalno.

A to u vezi SEGE mi nije baš potpuno jasno. Verovatno je SEGA zabranila projekat jer se SORR prikazuje kao celosna, kompletirana igra koja je sastavljena isključivo od resursa i grafike koja je u njenom vlasništvu. Jer, postoji i OpenBOR (Open Beats of Rage) projekat koji je open-source (mislim) engine za pravljenje beat\'em-up igara koji je počeo kao još jedan remake Streets of Rage-a, pa nikom ništa. Međutim, kao što rekoh, OpenBOR je više modabilni engine u kome fanovi prave Golden Axe, Final Fight i Cadillacs mešavine (nešto kao MUGEN za beat\'em-up), te nisu klasifikovane kao kompletirani produkt, pa makar bio i free. Ne znam.[/rquote]



Sve sto si napisao o SoRr-u je apsolutno tacno.

A sto se tice Sega-e, stvarno mi nije jasno kakvu stetu oni trpe rimejkom. I zasto su cekali osam godina da se angazuju u citavu pricu. [/rquote]

Bombergames je izjavio da je dobio pristanak Sege pre par god, kada je igra bila u rovitom obliku. Izgleda da Sega nije ocekivala da ce krajnji proizvodi biti ovako dobar.
 
Top