Emulation Galaxy Forums
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version | Subscribe | Add to Favorites  
 Pages:  1    3    5  ..  29
Author: Subject: New Mortal Kombat a.k.a MK9 2011
DieH@rd
Administrator

Mood: Proud member of "Glorious PC gaming Master Race".

[*] posted on 10.6.2010 at 14:40

Quote:
Warner Bros. Interactive Entertainment Announces Mortal Kombat
Brutal Fighting Game Created By Original Game Developer With New Name – NetherRealm Studios

For PlayStation®3 Computer Entertainment System and Xbox 360® Videogame and Entertainment System from Microsoft

BURBANK, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Warner Bros. Interactive Entertainment announces Mortal Kombat, the most brutal installment of the landmark fighting game to date for release on the PlayStation®3 computer entertainment system and Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft in 2011. Mortal Kombat is being developed by the newly re-named NetherRealm Studios, led by Mortal Kombat creator and creative director Ed Boon.

“Re-establishing the brand with Warner Bros. Interactive Entertainment, Mortal Kombat innovates on past games while staying true to the brand’s legendary characters and fighting style.”

The newest chapter of the iconic fight franchise marks a triumphant return to the series’ mature presentation and a reinvention of its classic 2D fighting mechanic. Driven by an all new graphics engine, the fan favorite Fatality is back and presented in more gory detail than ever before. In addition, Mortal Kombat introduces a number of new game-play features including tag team and the deepest story mode of any fighting game. Players can choose from an extensive lineup of the game’s iconic warriors and challenge their friends in traditional 1 vs. 1 matches, or take on several new game modes.

“We are bringing the Mortal Kombat franchise back to gamers with the talented NetherRealm Studios team creating the game fans long to play,” said Martin Tremblay, President, Warner Bros. Interactive Entertainment. “Re-establishing the brand with Warner Bros. Interactive Entertainment, Mortal Kombat innovates on past games while staying true to the brand’s legendary characters and fighting style.”

“We can’t wait for players to get their hands on Mortal Kombat,” said Ed Boon, Creative Director, NetherRealm Studios. “This game really is a response to what players have been demanding: mature presentation, reinvented 2D fighting mechanic and the best, most gruesome fatalities ever!”

Mortal Kombat introduces a number of new game modes as well as the most extensive online experience ever seen in a fighting game. Up to 4 players can battle “tag-team”- 2 players can team up in the new “Co-op Arcade Mode” or compete against another team online.

For more information about Mortal Kombat, please visit http://www.themortalkombat.com.

About NetherRealm Studios

NetherRealm Studios, wholly owned by Warner Bros. Home Entertainment Group, is a leader in the development of interactive entertainment as the creator of the billion dollar Mortal Kombat franchise. Mortal Kombat has spawned two theatrical films, multiple television series, and has sold over 28 million games to date. Located in Chicago, Illinois the award-winning NetherRealm team has been working and creating games together since 1992. Additional information about NetherRealm Studios can be found at http://www.netherrealm.com.

Logo novog studija:

Sve u svemu, jedva cekam. Mada shteta sto ne izlazi za PC.

[Edited on 10.6.2010 by DieH@rd]

"There is but one path. We kill them all."
- Spartacus

"And when you show yourself to the world, it will be a different age than ours, Clark. A silver age of heroism, that will start when they look up into the sky at you with hope for tomorrow. You will help everyone to embrace it."
-Prophecy of Dr.Fate, Smallville S9

"It is Microsoft. And I will kill them."
- Sony Computer Entertainment President and CEO Ken Kutaragi, asked in 1994 who he thought the biggest competition would be for his upcoming PlayStation game console.
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
DieH@rd
Administrator

[*] posted on 10.6.2010 at 14:48

Evo ga i trejler! [cenzurisan naravno]
http://kotaku.com/5560010/the-new-mortal-kombat-trailer-is-pure-bru...

I dalje su 3D modeli, ali barem gameplay obecava. Igra ima neki MK2 wibe, dosta starih stageova su prikazali.

- Spartacus

"And when you show yourself to the world, it will be a different age than ours, Clark. A silver age of heroism, that will start when they look up into the sky at you with hope for tomorrow. You will help everyone to embrace it."

- Sony Computer Entertainment President and CEO Ken Kutaragi, asked in 1994 who he thought the biggest competition would be for his upcoming PlayStation game console.
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
the patriot
philosopher

Mood: positively shocking

[*] posted on 10.6.2010 at 14:55

Jep moram priznati da daje nadu. I comboi lepo izgledaju ima i mk2 i mk3 wibe, tag play je definitivno win, mada me vise podseca na mvc2 tag sto takodje nije loshe.

Misli...
"mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm"

DieH@rd
Administrator

[*] posted on 10.6.2010 at 14:57

Kolko vidim, nisu prikazali 2 popularna borca. Liu Kanga [i hate him] i Scorpiona [i like him].

edit - evo ga i YT

- Spartacus

Omega_Red
EmuGlx Legend

Mood: deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves

[*] posted on 10.6.2010 at 15:12

Hmm opet "leteca" kamera. Nadao sam se da toga nece biti.

Vampir

Mood: a

[*] posted on 10.6.2010 at 15:50

UUUUUU like like

Svidja mi se kako je ovo uradjeno. MK is back :cool:

IsaoOkava
V.I.P.

[*] posted on 10.6.2010 at 16:11

Povratak starih lokacija u novom ruhu. Deluje obecavajuce.
Elvir79
1337 Member

[*] posted on 10.6.2010 at 16:27

Onaj pravi mk serijal je prestao da postoji sa mk3..ovo sto je posle je izlazilo je cista parodija,neozbiljnost i izgubilo je onu draz i "cvrstinu" koju su imala prva tri dela.Nebitno je da li je 2d ili 3d..Ali mozda bi pravi kompromis bio neka 3d poligonska kombinacija sa 2d kamerom,kao sto je bio mk4 ..Samo je potrebno malo vise boljih ideja oko osmilsljenosti likova,poteza,magija i ostalo,odnosno izbaciti gomile "truba"likova kojih je bilo na gomile u novijim serijalima.
Timemaster
Super Fr1ck

[*] posted on 10.6.2010 at 16:50

Quote:
Originally posted by Elvir79
Onaj pravi mk serijal je prestao da postoji sa mk3..ovo sto je posle je izlazilo je cista parodija,neozbiljnost i izgubilo je onu draz i "cvrstinu" koju su imala prva tri dela.Nebitno je da li je 2d ili 3d..Ali mozda bi pravi kompromis bio neka 3d poligonska kombinacija sa 2d kamerom,kao sto je bio mk4 ..Samo je potrebno malo vise boljih ideja oko osmilsljenosti likova,poteza,magija i ostalo,odnosno izbaciti gomile "truba"likova kojih je bilo na gomile u novijim serijalima.

Odlično rečeno. Je l' ima na PSNu da se kupi koji od prva tri dela? Možda me i to zadovolji pa ne moram ni kupiti ovaj najnoviji

"YLOD je gori od seksa" - GRUJA
SQI
Emuglx veteran

[*] posted on 10.6.2010 at 17:16

Ovo je samo dokaz da je MK II daleko najbolja MK igra uopšte. Deluje vrlo interesantno.

Quote:
Originally posted by Timemaster
Odlično rečeno. Je l' ima na PSNu da se kupi koji od prva tri dela? Možda me i to zadovolji pa ne moram ni kupiti ovaj najnoviji

MK II je na PSN-u. Prilično dobar port sa automata, ima i rudimentalni online.

[Edited on 10.6.2010 by SQI]

Grunt
Celeb Freak

Mood: Shameless

[*] posted on 10.6.2010 at 17:28

OK izgleda, mada odavno vise ne ocekujem dobru igru sa imenom MK, mada mozda me razuvere ovaj put. Vise ocekujem film :D

Nyarlathotep
Navandu

Mood: Без наркоты круто!

[*] posted on 10.6.2010 at 17:37

omg, meni ovo deluje awesome !
jedva chekam da vidim na shta tje sve ovo da lichi na kraju.

GRUJA
I am God of War

Mood: FATALITY

[*] posted on 10.6.2010 at 18:18

Pogledao sam trejler, nekapiram jel sada 2d ili je opet 3d?Ako je ponovo 3d, definitivno ga preskacem.
Ne mogu da skontam dal je 2d jer se kamera malo zarotira kod nekih udaraca, inace svidja mi se kako su odradili modele boraca.Prosli delovi(deception) sub zero je izgledao kao sreder sa onom maskom.
Ne znam ali mene nisu bas kupili ovim trejlerom, mozda ispadne ok ali za mene je mortal umro posle trilondzija :)

vojislav87
Super Fr1ck

[*] posted on 10.6.2010 at 19:11

cak i meni ovo izgleda super

Sigint: "Uh, Snake...what are you doing?"
Snake: "I'm in a box."
Sigint: "A cardboard box? Why are you...?"
Snake: "I dunno. I was just looking at it, and suddenly I got this irresistable
urge to get inside. No, not an urge - more than that. It was my destiny
to be here; in the box."
Sigint: "Destiny...?"
Snake: "Yeah. And then when I put it on, I suddenly got this feeling of inner
peace. I can't put it into words. I feel...safe. Like this is where I
was meant to be. Like I'd found the key to true happiness. ... Does that
make any sense?"
Sigint: "Not even a little."
Snake: "You should come inside the box... Then you'll know what I mean."
SQI
Emuglx veteran

[*] posted on 10.6.2010 at 20:23

I mene je oduševilo što je Sub-Zero opet klasični nindža, a pogotovu što i Reptil ima svoj klasični nindža look. Shang Tsung iz dvojke ili trojke bi bio cool, potpuno svejedno. Verujem da će i Scorpion biti OK, mada su njega uvek super radili.

Ono što mi se ne sviđa, a što je ostalo iz 3D MK igara nakon MK 4, jeste pimplanje protivnika. Nikada mi se nije sviđalo kako to izgleda. Opet, najbitnije je da furaju neki svoj fazon, da su sveži, umesto da kopiraju japance.

dimitrijer
Woy Chan

Mood: nyan nyan nyan nyan

[*] posted on 10.6.2010 at 20:48

meni ok izgleda,doduse ja nisam ni igrao posle mk3 ni jedan deo tako da ne mogu da sudim o ostatku serijala.ovo mi ima taj stari smek samo malo modernizovano
GRUJA
I am God of War

[*] posted on 10.6.2010 at 20:53

Cekamo jervisov koment :D

godfather
Don

Mood: So many great games & so little time to play them...

[*] posted on 10.6.2010 at 21:04

Odgledah trailer, i prijatno sam iznenadjen, drzim palceve :)

"Jack Bauer could get off the Lost island in 24 hours"
Carnex
Jetrena pašteta

Mood: doki, doki

[*] posted on 10.6.2010 at 21:08

Deluje kao trojka, sve sa Dial-a-combo sistemom. Izgleda da će se fanovima ispuniti snovi.

Cod3r
Vigilante

Mood: Open Beta

[*] posted on 10.6.2010 at 22:23

Nikad nisam usao u MK univerzum, ali ovo izgleda maestralno. Zainteresovao sam se posle vidjenog trejlera, ali sada stvarno postaje nerealno. :D Jedva cekam.

Quote:
Ovo je forum, naravno da niko ne cita.

Nick
Super Administrator

Mood: CHANGE!

[*] posted on 10.6.2010 at 22:32

Tako su neodlucni sta sa MK-om da rade, valjda su pouceni SFIV uspehom odlucili da naprave 2.5D igru zasnovanu na starom sistemu sa borcima iz najpopularnijih delova MK2 i MK3... VALJDA ZNAJU STA RADE.

You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
GRUJA
I am God of War

[*] posted on 10.6.2010 at 22:36

Ne znam kolko bi bilo moguce da se opet urade borci onako kao u starim 2d delovima?Mislio sam na to da ih onako uslikaju prave ljude i ubace u igru :)

Nyarlathotep
Navandu

Mood: Без наркоты круто!

[*] posted on 10.6.2010 at 22:44

^^
meni se to nikad nije svidjalo, nisam voleo ni FMV igre, ne znam zashto.

Igoritza
Super Saiyan Mod

Mood: ARMY!

[*] posted on 10.6.2010 at 23:25

mene je zaprao uzasnulo shto imaju skoro istu odecu kao iz Deadly Alliance.

When pride and presumption walk before,
Shame and loss follow wery closely..

Ivan

[*] posted on 11.6.2010 at 01:04

Quote:
Originally posted by gruja33
Ne znam kolko bi bilo moguce da se opet urade borci onako kao u starim 2d delovima?Mislio sam na to da ih onako uslikaju prave ljude i ubace u igru :)

Moglo bi, ali mozda bi to danas delovalo suvise "retro", iako bi ja voleo da su to uradili. Jedino sto u tom slucaju na likove ne moze da utice osvetljenje kao kod 3D-a, animacija ne moze da bude jednako dobra itd.

Ali bilo bi cool videti tako nesto ponovo u 1080p :)

Mene najvise nervira i najmanje pomeranje kamere. Kad se vec vracaju na stari fazon, trebalo je da je fiksiraju i tacka. Koji ce nam te promene uglova kamere u ovakvim igrama, ne mogu to da shvatim?

[Edited on 11.6.2010 by Ivan]
 Pages:  1    3    5  ..  29

Go To Top