Emulation Galaxy Forums
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version | Subscribe | Add to Favorites  
 Pages:  1  2
Author: Subject: Rasprava: zashto japanska gaming scena zakazuje na nextgen platformi?
Panzer
1337 Member
******

Avatar


Posts: 665
Registered: 5.2.2005
Location: Beograd
Member Is Offline

Mood: Average!

[*] posted on 28.12.2010 at 23:40
Rasprava: zashto japanska gaming scena zakazuje na nextgen platformi?


Ne mogu da verujem da je Square sebi dozvolio ovoliki luksuz! Pa majku mu, nisu oni neki trecerazredni razvojni tim pa da prave ovakva sranja. Obecavali su kule i gradove, izjavljivali kako ce ovaj naslov biti ozbiljan takmac WOW-u. Iskreno, takav razvoj dogadjaja nisam ni ocekivao, ali mogli su makar da naprave nesto igrivo. Imali su od koga da uce, ali ne, oni su zeleli da budu drugaciji i napravili su ovaj bedan izgovor za IGRU. Nadam se da imaju dobar plan B, jer tesko da ce bilo sta zaraditi od ovog sranja.



[Edited on 28.1.2011 by Panzer]




June 29th. I gotta get in shape now. Too much sitting has ruined my body. Too much abuse has gone on for too long. From now on it i'll be 50 pushups each morning. Fifty pull-ups. There will be no more pills, there will be no more bad food... no more destroyers of my body.
From now on it i'll be total organization. Every muscle must be tight.
View user's profile View All Posts By User
Nick
Super Administrator
*********

Avatar


Posts: 30509
Registered: 30.7.2002
Location: New Belgrade, SERBIA
Member Is Offline

Mood: CHANGE!

[*] posted on 29.12.2010 at 00:42


Japanski developeri od kako je krenula ova nova generacija konzola jednostavno ne znaju gde se nalaze... previse su old school, kao da nisu svesni sire slike na igrackoj sceni, bili su cool nekada sto su toliko razliciti ali sad se od njih ocekuje da se takmice na mnogo visem nivou sto im ocigledno ne ide bas najbolje.





You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
Panzer
1337 Member
******

Avatar


Posts: 665
Registered: 5.2.2005
Location: Beograd
Member Is Offline

Mood: Average!

[*] posted on 29.12.2010 at 11:03


Quote: Originally posted by Nick  
Japanski developeri od kako je krenula ova nova generacija konzola jednostavno ne znaju gde se nalaze... previse su old school, kao da nisu svesni sire slike na igrackoj sceni, bili su cool nekada sto su toliko razliciti ali sad se od njih ocekuje da se takmice na mnogo visem nivou sto im ocigledno ne ide bas najbolje.


Slazem se, ali nije potrebno intenzivno istrazivanje trazista da bi se skapiralo da se isto profilisalo i se kriterijumi drasticno promenili. Pored toga, Square-u je mozda bolje da ne pokusava sa novom mmo igrom jer je taj zanr trenutno u statusu monopolisanog. Samo ce gubuti vreme i pare. Dokazali su da su najbolji u single playeru, stoga im je najpametnije da se drze te putanje. Kad malo bolje razmislim i po pitanju price su zakazali. Tesko da ce ikad napraviti bolju fabulu od FF 10 i FF7!









[Edited on 28.1.2011 by Panzer]




June 29th. I gotta get in shape now. Too much sitting has ruined my body. Too much abuse has gone on for too long. From now on it i'll be 50 pushups each morning. Fifty pull-ups. There will be no more pills, there will be no more bad food... no more destroyers of my body.
From now on it i'll be total organization. Every muscle must be tight.
View user's profile View All Posts By User
Nick
Super Administrator
*********

Avatar


Posts: 30509
Registered: 30.7.2002
Location: New Belgrade, SERBIA
Member Is Offline

Mood: CHANGE!

[*] posted on 29.12.2010 at 19:00


Fora sa Japancima je sto su oni uvek pravili stvari kao da ih prave za svoje trziste samo... i to je prolazilo i po svetu, sada ne ide bas ta forumula. btw. FFXIII je imao skroz ok pricu, mada mogla je da se razradi jos malo...





You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
DENDY SOMARI COMRADE
1337 Member
******

Avatar


Posts: 889
Registered: 17.8.2008
Location: Beograd
Member Is Offline

Mood: SIDETALKING

[*] posted on 30.12.2010 at 02:35


Mislim da je ovo vrlo interesantna tema, koja zasluzuje poseban thread.

Quote:

Fora sa Japancima je sto su oni uvek pravili stvari kao da ih prave za svoje trziste samo... i to je prolazilo i po svetu, sada ne ide bas ta forumula.



I ranije je bilo izuzetaka, ali mislim da sada taj trend stvarno pocinje da se menja. Skoro sam odigrao Dead Rising 2, koji je ocigledno namenjen zapadnom trzistu.
Da nema Capcom logoa i Megaman referenci, nikad ne bih pomislio da su igru radili japanci.


Evo sta Keiji Inafune ima da kaze na ovu temu:
http://bits.blogs.nytimes.com/2010/09/20/one-on-one-keiji-inafune-g...


TLDR intervju:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=411847


Ukratko:
Quote:

KI:Japan's game share is only 10 percent(ovo moze da bude tacno samo za XBOX). The numbers tell the story. As long as you're making high-budget games, which you can't finish overnight, the only way to make any income is by selling overseas.
However, no Japanese games other than Nintendo's get into the top 50 on the sales charts(ni ovo nije tacno). So I absolutely want to make Japanese games accepted on a global scale; that's my mission.

KI:Capcom is a company that only makes games. All it does is make games. That's why it needs to do well by any means necessary. That much should be obvious.

4G: So basically, one way of doing that is to work with western developers, as you've indicated.

KI: Right. What I did in order to succeed was show that Capcom games can be made externally. I disproved the long-held belief that externally-developed games can't be Capcom games. First with Dead Rising, then with Street Fighter IV. More titles need to be developed that way. This will result in good things for both the company and the players.

4G: One can recognize the appeal of external developers, but why western? There must be a reason besides cost.

KI: Because of their superiority.

KI: As everyone knows, we can't help but learn from western developers and try to ape them. It's important to combine the good points of Japanese games and things learned from overseas to make Japanese-style games that can be supported in western markets. However, right now the only one able to win with Japanese-style games is Nintendo.

4G: People have tended to interpret that as you abandoning Japan in favor of making titles for the global market.

KI: That's not true. (laughs) As long as I'm Japanese, the games I make will all be Japanese games. So when they sell globally, that's helping to save the Japanese game industry. It's not a matter of selling games in Japan for Japan or selling games in America for America. Dead Rising is a Japanese game made in Canada. It's not a western game.

KI: At the very least, western games are more fun:o. Using my previous analogy, European soccer is far above Japan's. You can't beat Spain on willpower alone. So what we have to do is know Spanish soccer, French soccer, English soccer, and so on. If I say that, people will say, "Inafune-san watches nothing but European soccer." The point is, it's necessary to recognize our faults and learn from western developers.

Pride in Japanese game making won't die out so easily, however. Japanese people can make great things when they work together. Because I love Japan, I don't want it to lose to America and Europe. If I didn't care about Japan, I would just leave.

4G: I'm sure.

KI: So if I can, I want to change the Japanese game industry. I don't want to abandon it. After I leave Capcom, I don't want to, for example, just work for EA, Activision, and Rockstar. That would be abandoning Japan.



Ovo je dobar materijal za raspravu, ali cu se suzdrzati od daljeg offtopica, jer mu nije mesto u ovoj temi.



[Edited on 30.12.2010 by DENDY SOMARI COMRADE]
View user's profile View All Posts By User
Nick
Super Administrator
*********

Avatar


Posts: 30509
Registered: 30.7.2002
Location: New Belgrade, SERBIA
Member Is Offline

Mood: CHANGE!

[*] posted on 30.12.2010 at 04:53


Capcom se od svih jap. developera i najbolje snasao... Resident Evil 5, Street Fighter IV i slicni naslovi su prosli odlicno svuda.





You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
No_Skill_Only_Luck
V.I.P.
*****

Avatar


Posts: 276
Registered: 25.12.2008
Location: Podgorica
Member Is Offline


[*] posted on 30.12.2010 at 08:33


Zaista Japanci su zhestoko podbacili na ovoj generaciji konzola.Od svih igara koje sam nabavio za PS3 u poslednjih godinu i po samo tri su japanske (a jednu od njih josh nisam ni igrao)....
Shto se konkretno tiche Square-Enixa ja njihovim igrama josh na PS2 nisam bio zadovoljan pa se nisam zanosio nekim velikim ochekivanjima:cul:.




Ancient world still trembles at his name: Kratos, The God of War.
View user's profile View All Posts By User
GRUJA
I am God of War
******

Avatar


Posts: 4248
Registered: 13.10.2008
Location: UNDERWORLD
Member Is Offline

Mood: FATALITY

[*] posted on 30.12.2010 at 10:03


Nerazumem cemu tolika frka oko japanaca kad su uvek komplikovali oko video igara?Resident kec extra, ostali nastavci sve losiji i losiji, isti slucaj i sa lost planetom i ostalim igrama.Mislim da je rokstar jedini koji nije izneverio i ispunio ocekivanja, gta4 i red ded su jedne od igara koje su sigurno ostavile pecat na ovoj generaciji, od japanskih igara mozda granturismo5,mada kazu da nije bas ispunio ocekivanja...



View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
WolfDC
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 2295
Registered: 16.3.2007
Location: Novi Sad, Srbija
Member Is Offline

Mood: Nazad na posao :-(

[*] posted on 30.12.2010 at 10:10


Od japanskih imamo Mad World, Bayonetu i Vanquish koje spadaju u sam vrh ovogodišnje ponude tako da se ne može reći da nema dobrih japanskih developera.

Sa druge strane je i očigledno da Square ne liči više na sebe. Sem Nier-a ove godine nije izbacio ništa vredno pažnje. A kad vidimo šta je i sledeće u najavi (Mindjack ili kako već) i tu baš nema hleba. Jedino će Eidos da im napravi dobre igre (Deus EX).




View user's profile View All Posts By User This user has MSN Messenger
IsaoOkava
V.I.P.
*****



Posts: 351
Registered: 22.1.2010
Member Is Offline


[*] posted on 30.12.2010 at 11:16


Nintendo je pokazao snagu svojih internih studija. Jednostavno Sony i Microsoft nikad nisu imali takve razvojne timove i to se sada odlicno vidi.

Sega je poseban slucaj. Kompanija koju toliko cenim (jos uvek) izbacuje ispodprosecne naslove radjene po filmovima i slicne gluposti. Broj kvalitetnih naslova izdatih za ovu generaciju konzola moze se prebrojati na prstima. Nekada rame uz rame sa Nintendom, danas blizu dna. Mozda nam predstoji jos jedan krah igracke industrije. Nadam se da nisam u pravu i da ce se stvari poraviti vec sa sledecom generacijom konzola.
View user's profile View All Posts By User
GRUJA
I am God of War
******

Avatar


Posts: 4248
Registered: 13.10.2008
Location: UNDERWORLD
Member Is Offline

Mood: FATALITY

[*] posted on 30.12.2010 at 11:34


Ako uopste bude konzola sledece generacije.Generalno su me svi razocarali, sto kvalitetom izrade, sto igrama.Izgleda da je ipak najjace vreme bilo kada je bila aktuelna sega mega drive2 i snes, savrsena 2D grafika i puno platformskih igara, jedino sto su voznje bile kanal(osim roken rol rejsinga, imam jos uvek original ketridz)Ali to je arkada.



View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
Blue
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1538
Registered: 25.6.2010
Location: Beograd, Stari Grad
Member Is Offline


[*] posted on 30.12.2010 at 12:11


Quote: Originally posted by IsaoOkava  
Nintendo je pokazao snagu svojih internih studija. Jednostavno Sony i Microsoft nikad nisu imali takve razvojne timove i to se sada odlicno vidi.


Koliko sam ja upućen, Nintendo se uvek najviše oslanjao na svoje razvojne timove sa tih nekoliko naslova koji su prisutni na svakoj generaciji konzola.







ソニー


"A guitar is much Like a woman. You have to hold her in your arms. You have to love her. If she feels right, then she's the one for you. You have to show her lots if attention and take great care of her.. If she becomes warped or twisted, you can remove her neck."
http://www.istinomer.rs
View user's profile View All Posts By User
dimitrijer
Woy Chan
******

Avatar


Posts: 1319
Registered: 13.6.2008
Location: novi sad
Member Is Offline

Mood: nyan nyan nyan nyan

[*] posted on 30.12.2010 at 20:14


square je fino odradio saradju sa disney-em vezano za kingdom hearts,svi delovi za sve konzole koji su izasli su bili dobre igre i verovatno ce nastaviti da muzu pare iz njih kao sa ff.prica je za sada ok,al garant ce se pojaviti jos jedan deo sa kojim ce relativno u*rati stvar
View user's profile View All Posts By User
Nick
Super Administrator
*********

Avatar


Posts: 30509
Registered: 30.7.2002
Location: New Belgrade, SERBIA
Member Is Offline

Mood: CHANGE!

[*] posted on 31.12.2010 at 03:21


Pa Nintendo je ispao najpametniji sto nije ni ucestvovao u next-gen-u, samo su promenili koncept malo stare konzole i izbacili par vrhunskih igara, oziveli family friendly casual zanrove i odrali MS i Sony zajedno.





You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
Ragnarok
CLICK! CLICK! CLICK!
******

Avatar


Posts: 2594
Registered: 17.12.2007
Member Is Offline

Mood: SHM

[*] posted on 31.12.2010 at 13:43


1) Japansko trziste se preorjentisalo na handheld. Najveci novac je na handheld trzistu (Monster Hunter koji ide u najavi u 5m+, dok se Wii verzija ocajno prodala itd.). Prodaja handhelda je drasticno iznad home konzola, pa se time i gomila dev vremena posvecuje PSP-u i DS-u, dok se PS3, 360 i Wii zanemaruju. Square je izbacio gomilu odlicnih RPG-ova za PSP i DS, Level 5 je vrlo posvecen DS-u, Capcom drzi PSP zivim kroz Monster Hunter. Prosle generacije situacija je bila drasticno drugacija i svi su radili skoro ekskluzivno za home konzole. Handheld development je po pitanju budzeta i utrosenog vremena bio na drasticno nizem nivou od danasnjih PSP i DS standarda. Kada izadju 3DS i PSP2 situacija ce biti jos gora, jer ce te 2 konzole (a posebno PSP2 za kojeg se vec najavljuje high-spec hardware) biti GLADNE novca i potrebnog dev vremena za neku ozbiljnu igru. S obzirom da ce njihove instal baze biti skoro sigurno na mnogo visem nivou od PS-a 3 i Wii-a, kao i njihovih naslednika, logicno je da ce gomila izdavaca svoje dev timove preorjentisati na handheld trziste, dok ce home konzole morati da se zadovolje vec uspostavljenim IP-evima. Novi IP-evi ce se lansirati mnogo hladnije, uz manje rizika, manje budzete i slabiji marketing.

2) Multiplayer. Element igre potpuno stran vecini japanskih timova, sto kao posledicu ima katastrofalnu prodaju na Zapadu. Primer: Vanquish. Verovatno su se nadali da ce igra proci slicno Bayonetti, s obzirom da su, u jezgru, filozofije obe igre vrlo slicna. Naravno, to se nije desilo. Stylish Action igrama ne treba multiplayer i trziste to trpi. Third Person Shooter? Danas je suludo pustiti TPS (ustvari, bilo kakav shooter) na trziste bez multiplayer komponente. S obzirom na losu prodaju, manje se ulaze u nove IP-ove, a u starima se odrzavaju konzervativne ideje koje su proverene, sto se tice prodaje, jos prosle generacije.

3) Tehnologija. Jedino je Capcom uspeo da napravi solidan multiplatform engine, dok se ostali muce sa multiplatform dev-om. S obzirom da u danasnje vreme 3rd party moze da se osloni samo na PS3 i 360, jer Wii trpi skoro ekskluzivno Nintendno igre, ovo se katastrofalno reflektuje na troskove razvoja.

4) Uspon Shootera. Japanski izdavaci nisu uspeli da pronadju adekvatan odgovor na dramatican uspon shooter igara. Capcom je pokusao kroz Lost Planet i prosao jako lose, iako je u razvoj i marketing ulozeno mnogo novca. To je novac koji bi inace otisao u neke druge projekte.

BTW - Dead Rising 2 nije japanska igra. DR2 je razvijen od strane Blue Castle Gamesa, cije je sediste u Kanadi.




View user's profile View All Posts By User This user has MSN Messenger
GRUJA
I am God of War
******

Avatar


Posts: 4248
Registered: 13.10.2008
Location: UNDERWORLD
Member Is Offline

Mood: FATALITY

[*] posted on 31.12.2010 at 13:51


Quote: Originally posted by Ragnarok  
2) Multiplayer. Element igre potpuno stran vecini japanskih timova


E zato volim japanske igre *grin*




View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
Carnex
Jetrena pašteta
******

Avatar


Posts: 4318
Registered: 9.8.2002
Location: Belgrade, Serbia, Yugoslavia, Planet Earth (SOL IV
Member Is Offline

Mood: doki, doki

[*] posted on 31.12.2010 at 13:55


največi problem u svemu tom je da se ne drže svojih starih igara. Pokušavaju da ih prilagode zapadnom tržištu a ne vide da će ih to samo još više zakopati. Istoj je godinama kultivisao balans tela i superiornost uma. Zapad je kultivisao imidž ljudi sa kreatinskim telom i mpzgom koe je vrhunac da shvati da je cigla ispaka iz zida ili da se tri dela slagalice uklapaju na tačno određen način.
Istok je kultivisao napredak, mir i blagostanje (makar kina i granične zemlje), zapad kompetitivnost i nasilje. naravno da zato istok en zan kako da napravi zapadnu igru.

Drugi deo priče je uspeh tehničkog savršenstva nad stilom . Japanske igre u grafici u zvuku uglavnom imaju stil pre tehničkog savršenstva a danas stil sme manje i manje znači a tehničko savršenstvo sve više i više.

Da se drže starog stila bolje bi prolazili nego danas.




View user's profile View All Posts By User
ultraNova
V.I.P.
*****



Posts: 401
Registered: 28.11.2007
Member Is Offline


[*] posted on 31.12.2010 at 15:12


Nemam ni jednu next-gen konzolu, ne mogu nista previse pametovat jer nisam igrao nista od tih konzolaski igara ali kako gledam po netu meni izgleda da se japanci pokusavaju prilagoditi ( ne znam zasto ) evropskom trzistu a sve igre su mi se svidjale zato sto nisu licile na evropsko trziste...A kako sam upratio sve su im igre prolazile odlicno iako su bile originalno pravljene za JP.
View user's profile View All Posts By User
doktor
Senior Member
****



Posts: 156
Registered: 16.11.2008
Location: Beograd
Member Is Offline


[*] posted on 31.12.2010 at 17:10


Meni je iskreno Bayonetta jedna od najboljih igara u ovoj godini pored Red Dead Redemption-a i Alan wake-a i smatram da kada bi se japanci drzali starih dobrih recepata sve bi bilo mnogo bolje.
View user's profile View All Posts By User
djurovski
Member
***

Avatar


Posts: 145
Registered: 3.4.2009
Member Is Offline


[*] posted on 31.12.2010 at 17:12


E i mene ovo plaši pomalo. Pogledamo li iza itekako imamo razloga za to. Ja im najviše zamjeram polagani gubitak identiteta i to pošto po to prilagođavanje zapadnjacima. Dok bi drugi problem mogao biti finansijske prirode, jednostavno previše love se vrti oko pojedinih projekata, pa su manje hrabri sa eksperimentisanjem, jer danas imaš dva promašaja i čitava kompanija je poljuljana. A treći, isto očigledan, je razvodnjavanje svih igara. Tržište se proširilo i odjednom je previše ˝kežualaca˝ unutra, za njima odma iza ˝šuteri˝. Nove ideje slabije prolaze. Pogledajte samo Bayonetu i Vanquish (oko 400 000 primjeraka, zadnji), sramotno loše kotirane obe, a obe traže prilično navikavanje i samo posvećeni izvuku maksimum iz njih. Danas većina igrača hoće sve i odmah, a ove dvije igre postaju bolje dužim igranjem (Devil May Cry anyone?). Većina igara imaju strelice koje nas vode kroz uske hodnike, što vrijeđa. Mi igrači smo najveći krivci što su slabo kotirani Okami, Viewtiful Joe, Ico... Malo je dobrih priča jer nemaju kome biti ispričane, klišei na sve strane. Tako dok igram Bioshock, čudim se kako je igra dobra, sve je nekako leglo, odvikao se igrajući sterilne igre. A i onaj uspjeh Capcoma se objašnjava igranjem na sigurnu kartu. Gdje je Level V koji je na prošloj generaciji briljirao?

[Edited on 31.12.2010 by djurovski]




View user's profile View All Posts By User
shin-boyan
Fr1ck
******



Posts: 2372
Registered: 26.8.2004
Location: NS
Member Is Offline

Mood: zycloned

[*] posted on 31.12.2010 at 17:17


Quote: Originally posted by Carnex  
največi problem u svemu tom je da se ne drže svojih starih igara. Pokušavaju da ih prilagode zapadnom tržištu a ne vide da će ih to samo još više zakopati.

Bas to.

Quote: Originally posted by doktor  
Meni je iskreno Bayonetta jedna od najboljih igara u ovoj godini pored Red Dead Redemption-a i Alan wake-a i smatram da kada bi se japanci drzali starih dobrih recepata sve bi bilo mnogo bolje.

Fenomenalna igra koja je uspela nesto novo da unese u inace dosadan zanr, ali sta to vredi kada sve osim gameplay-a nije bilo na tom nivou(a to je za dobru prodaju po svemu sudeci bitnije).




So I speak
Though, am I heard...?
Wasting visions on a world of blinded fools
View user's profile View All Posts By User
djurovski
Member
***

Avatar


Posts: 145
Registered: 3.4.2009
Member Is Offline


[*] posted on 31.12.2010 at 17:37


I da... Neko je spomenuo Sony i njegove slabe projekte i interne studije, sa čim se nikako ne slaže. Jesam fan, al´ volim neke stvari sagledati sa strane, pa i kapu skinuti Nintendu za interne projekte. Doduše kad bi taj Nintendo napravio nešto novo mimo Marija, Metroida, Zelde, Donkija (koji su svi za 10), sem onih simulacija kuvanja naklon bi išao do poda.
Sony ima par jakih studija (Naughty Dog, Insomniacs, Santa Monica studio, Polyphony dig.) koji su nam iznjedrili poprilično šaroliku paletu žanrova. Zatim, ulagali su u Team Ico na uštrb finansijskog dobitka, ljudi prepoznali potencijal i nisu poslije prvobitnog izvještaja isti raspustili. Podržali su Quantic Dream i njihovu upitnu ideju oko Heavy Rain (znamo svi koliko je Fahrenheit bio sjajan, ali isto loše prodavan), kao vrhunac te politike dolazi nam Little Big Planet, još jedan ˝drugačiji˝ projekat. Sviđaju mi se te ideje o dugoročnim planovima i poneki minus na računu za stvaranje snažnih IP-eva.
Ta kriza japanskih razvojnih studija je ustvari globalna. Kod japanaca se ta kriza ogleda kroz finansije i isplatljivost njihovih projekata. Nije kriza ideja, nego kriza konzumenata tih ideja. Danas il´ se ´´odazivaš na dužnost´´ ili ideš ´´ratovati s bogovima´´, a sve druge igre su gej. Američko igraće tržište je najveće, nije onda čudno što je ovako kako je.

[Edited on 31.12.2010 by djurovski]




View user's profile View All Posts By User
shin-boyan
Fr1ck
******



Posts: 2372
Registered: 26.8.2004
Location: NS
Member Is Offline

Mood: zycloned

[*] posted on 31.12.2010 at 18:57


I ja se slazem sa onim sto je Ragnarok rekao.
Zasto bi u danasnje vreme neko kupio tps/h&s koji se obrne za par sati i platio punu cenu?
Vecina ljudi ionako predje igru jednom i to je to, ne pada im na pamet da igraju na vecem nivou tezine, ili otkljucavaju dodatni sadrzaj.




So I speak
Though, am I heard...?
Wasting visions on a world of blinded fools
View user's profile View All Posts By User
Nick
Super Administrator
*********

Avatar


Posts: 30509
Registered: 30.7.2002
Location: New Belgrade, SERBIA
Member Is Offline

Mood: CHANGE!

[*] posted on 31.12.2010 at 18:58


OH LULZ ako nema MP onda nije igra ... gtfo troll :) mp nije obavezan ako je igra stvarno dobra kao Vanquish, jednostavno nije za Halo publiku i to je to. Sa ostalim stvarima se slazem.

...also, Bayonetti nije nista falilo gameplay je bio super, grafika pa i suluda prica... samo je igra drugacija od onoga na sta je zapad navikao.






You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
shin-boyan
Fr1ck
******



Posts: 2372
Registered: 26.8.2004
Location: NS
Member Is Offline

Mood: zycloned

[*] posted on 31.12.2010 at 19:19


Ne moras meni da pricas, obrnuo sam 2 puta igru i sada se spremam da probam i na najvecem nivou tezine.




So I speak
Though, am I heard...?
Wasting visions on a world of blinded fools
View user's profile View All Posts By User
 Pages:  1  2

  Go To Top

Powered by XMB 1.9.11
Developed By The XMB Group © 2001-2010