Emulation Galaxy Forums
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version | Subscribe | Add to Favorites  
Author: Subject: EmuGLX preporučuje: Soulcalibur III
Rale
High quality Japan-made button
******

Avatar


Posts: 2665
Registered: 17.5.2005
Location: Not Siberia!!!
Member Is Offline

Mood: Zdravo, Fred!

[*] posted on 28.2.2011 at 17:45
EmuGLX preporučuje: Soulcalibur III


Soulcalibur III

Žanr: Borilačka, 3D, oružja
Godina izdavanja: 2005
Platforma: Playstation 2, Arcade
Razvojni tim: Namco
Ocena: (Metacritic): 86

====================================================================================================

====================================================================================================

Postoje dva dobra razloga zbog kojih sam odlučio da baš sa Soul serijalom započnem seriju opisa PS2 borilačkih igara. To su igre koje od svih u ovom žanru najbolje poznajem, stoga je i najlakše opisati ih. Važnije, nikada ne bih uživao u moru kvalitetnih naslova koje postoje među "tabačinama" da neko nekada u moju igraonicu nije doneo Soulcalibur II.

*shock*

Da, Soulcalibur II. Ne sumljam da mnogi na ovom forumu upoznati sa počecima ovog serijala, čak je vrlo verovatno da neko negde ima kopiju Soul Edge kupljenu 1997me, ali eto. Neke 2004te godine, ušao sam u lokal gde je par momaka igralo "teken sa oružjem", tu mi je neko objasnio da je to "mnogo dobra igra, ljudi igraju turnire po svetu", ukratko su mi objasnili komande, napeglao me je dečko koji je birao Kilika i pritiskao samo trougao (u moju odbranu imao je winning streak od jedno 10), i od tada proveo sam više vremena uz virtuelne borbe nego sa rođenom majkom. Uglavnom, jelte, uz Soulcalibur.

====================================================================================================

Priča

Još od prve igre u serijalu, Soul Edge ili Soul Blade, zavisno od toga koje ste zemlje stanovnik, priča je ista. Krajem šesnaestog veka, šačica vrlih ratnika, nenadmašnih majstora svog oružja iz svih krajeva sveta, iz ovog ili onog razloga kreće u potragu za legendarnim sečivom nazvanom Soul Edge.

Na kraju svakog nastavka igre, sečivo završava u nečijim rukama, a na početku sledeće, 'ajde Jovo, nanovo! Događaju se nekakvi zapleti, sudbine junaka sa prepliću rezultirajući povoljnim ili nepovoljnim ishodom... iskreno, većinu toga što sam zapamtio već sam ispisao. Priča je loša da lošija ne može biti...

ali koga to zapravo interesuje.

====================================================================================================

Komande

Koriste se četiri komande, dve za udarac oružjem (A i B), udarac nogom (K), i blok (G). (A) predstavlja vertikalan udarac, (B) horizontalan. Valja napomenuti da igra koristi i takozvani 8 way run - direkcione kontrole, u bilo kom smeru, rezultuju kretanjem lika. Levo i desno pomeriće vas ka protivniku ili dalje od njega, gore i dole pomeriće vas u prostoru, levo ili desno u odnosu na protivnika. Ukoliko želite da čučnete ili skočite, to morate uraditi kombinujući direkcione tastere i blok.

Potezi se, uz par izuzetaka, vrlo lako izvršavaju, uglavnom kombinacijom direkcionog tastera i jednom ili dvema komandama za udarac. Combo potezi takođe ne zahtevaju precizan tajming, i nakon prvog udarca izvode se većinom vrlo prostim sekvencama inputa. Naglasak je stavljen na pravilnoj i pravovremenoj upotrebi poteza, ne na veštinu baratanja padom.

====================================================================================================

Mehanike

Kao i u većini (dobrih) borilačkih igara, iza jednostavne kontrolne šeme krije se najveći deo dubine igre. Soulcalibur nije izuzetak, i iza ovih kontrola kriju se igre list - kamen - makaze. Pobednik u tom igrama najčešće i uzima rundu.

Prostorna mehanika

Ukoliko vaš protivnik napadne vertikalnim udarcem, možete se izmaći. Ukoliko se izmačinje, možete ga preduprediti horizontalnim udarcem. Ukoliko on pokuša to isto, vi se sagnite. A ukoliko se on sagne, otvoren je za vertikalan udarac.

Nivoi udarca

Postoje 3 "nivoa" udarca, visoki, srednji i niski, kao i u svim borbama, visoki udarci se blokiraju svakim blokom, srednji visokim blokom, a niski donjim blokom. Dosta je korisnih srednjih udaraca. Gotovi svi "launcheri", udarci koji vas dižu u vazduh, su srednji. Zbog toga se izbegava saginjanje bez potrebe. Potrebno je potruditi se ne bi li se dušmanin sageo, potom se prelazi na nanošenje bola. Dva načina na koja se protivnik tera u čučanj - dobri donji udarci i - hvatanja.

Mehanika bacanja

Kombinacijom udarca oružjem i bloka izvodi se hvatanje. Obzirom da postoje dva tastera za udarac oružjem, svaki lik ima i najmanje dva hvatanja - (A+G) i (B+G). I od ovoga se može braniti, prostim (A) od (A+G) hvatanja, i naravno sa (B) od (B+G) hvatanja. Potrebne su brze ruke, ali moguće je reagovati na bacanje i odbraniti se - u nekim igrama "throw escape" je moguć samo ako se predvidi potez protivnika. U Soulcaliburu, generalno se ne može bacati protivnik u čučnju, osim posebnim bacanjima.

Guard Impact

Rogobatno nazvana "prostorna mehanika" je retka pojava u borilačkoj igri, pogotovu u vidu kakvom je vidimo u Soulcaliburu (na pamet mi pada Dead or Alive koji poseduje sličnu). U većini 3D naslova može se primetiti nešto slično, međutim nigde taj princip nije tako snažno inkorporiran kao u ovaj Namcov naslov. Isto važi za Guard Impact, potez koji se izvodi kombinacijom direkcionog tastera i bloka, a služi za odbijanje protivničkog napada. U delovima rađenim za Playstation 2, njime se može odbiti i hvatanje, već u IV delu ta mogućnost je izbačena. Nešto takvo već postoji u SNK-ovom Last Blade serijalu. GI je potez dostupan svakom borcu. Potreban je precizan tajming u odnosu na protivnički udarac, ali nakon njega dobija se značajna prednost - protivnik ne može da napada ili blokira, jedina opcija mu je da i sam uradi GI.

Ostale mehanike

Udarci koji bacaju protivnika u stun ukoliko ih blokira - Guard Breakers. Dosta boraca ima više nego upotrebljive GBove.
Udarci koji se ne mogu blokirati - uglavnom užasno spori, ali neke od njih je moguće prekinuti prilikom zamaha.
Air Control - ukoliko ste podignuti u vazduh, možete donekle kontrolisati pad i izbeći kombo.
Ozeki - pritiskom na blok u trenutku pada momentalno ustajete.
8way run udarci - mogu se uraditi samo prilikom kretanja u određenim smerovima, najčešće pogodni za kažnjavanje promašenog vertikalnog udarca.
Guard Impact udarci - u jednom delu animacije ponašaju se kao Guard Impact.
Tremor - "eskplodiranje". Crveni krug okružuje borca koji izvede tremor potez, protivnik mora blokirati donjim blokom.
Soul Charge - pritiskom na sva 3 udarca za napad, borac "puni dušu", što pretvara njegov sledeći potez u Counter Hit i daje nova svojstva nekim od udaraca.

====================================================================================================

Karakteri

Jedna od najjačih strana igre je izbor karaktera. Na raspolaganju je ravno 25 boraca, uglavnom potpuno drugačijih stilova - postoje i "parovi", koji se bori istim/sličnim oružjem i stilom. U trojci, za razliku od prethodnih delova, urađeno je dovoljno da bi se napravile uočljive razlike između majstora istih veština, tako da je svaki lik jedinstven.

Na stilove borbe obraćena je posebna pažnja, svaki od nekih 70tak poteza po liku je kvalitetno animiran, ukupno stiče se utisak lepo zaokružene discipline.

Dizajn likova i njohovih poteza, sa druge strane, je najveća (i jedina ozbiljna) zamerka igri. Zloće nisu dovoljno badass, pozitivni likovi su gay, cure su ružnjikave... koreografije isuviše vuku na ples, krvi nema a većina udaraca jednostavno nema intezitet, drugim rečima ne izgledaju kao da bole. Možete primiti smešno masovnom sekirom pravo u glavu, ali to jednostavno ne izgleda nasilno.

Najprostije rečeno, igra je kid-friendly.

Pređimo malo na mehaničku stranu - najbitnije karakteristike boraca su brzina kretanja, udarca, jačina, domet, i sposobnost mixupa (naizmenično korišćenje donjih i srednjih udaraca kao i bacanja u cilju nepredvidivosti). Na ovim poljima, razlike između dva borca mogu biti astronomske, što čini borbu protiv različitih protivnika vidljivo drugačijim iskustvom.

Mnogi borci imaju različite "stavove" - određenom komandom promeni se način na koji je borac postavljen, ujedno i celokupna lista poteza se menja - komanda koja je u osnovnom stavu rezultirale jednim potezom, sada ce izvršiti drugi. Osim što dodaje neku vrstu strateškog elementa borbi, upotreba stava je vrlo praktičan način da se veliki broj poteza i dalje izvršava jednostavnim inputima.

====================================================================================================

Prezentacija

Soulcalibur 3 je rađen eksluzivno za Playstation 2, i to se vidi. Čini se da je izvučen maksimum iz PS2 hardvera. Karakteri i postave sadrže impresivnu količinu detalja, uglađeni su, primetno je kvalitetno dinamičko osvetljenje, čak su i oružja tokom određenih poteza izvor svetla. Vizuelni efekti su odlični, usklađeni sa borbom i doprinose ugođaju. Po mom skromnom mišljenju, Namco je sa Tekken 5 napravio najlepšu 3D borbu na ovom sistemu, ali ni sa Soulcalibur 3 nisu bili daleko. Framerate pada u određenim trenucima (poimence tokom Just Guard Impact poteza), no to ne utiče preterano na igru.

Glasovna gluma je jako dobra, glasovi pristaju svojim karakterima, i ima ih dosta. Naravno, ponavljanje je prisutno, ali je svedeno na pristojnu meru. Neki smatraju ovo velikim plusom - moguće je birati između japanskih i engleskih glasova. Zvučni efekti, sa druge strane, mogli su biti nešto raznovrsniji (mada, koliko raznovrsno zveketanje oružja može biti). Muzika je najslabija karika u zvučnoj paleti, iako vrhunski producirana, čak bih rekao kvalitetna, bolno je neupečatljiva.

====================================================================================================

Gameplay

Za jednu 3D borbu, stvari se odvajaju jako brzo. Pogotovu kretnja određenih likova - moram da se ogradim jer postoje i oni koji su spoooooriiiiii. Veliki broj udaraca "odrade svoje" za petinu sekunde. Tek kada se malo naviknete, primetićete i drastičnu razliku između likova na tom polju.

Karakteri su neprekidno u kretnju, kako jedan ka drugom, tako i u prostoru. Rečeno je već da kontrole to omogućavaju, i tako je sa razlogom - kontrola prostora je ključni element igre. Kada uzmete pad u ruke, bićete iznenađeni lakoćom kojom izbegavate udarce koje ste pročitali, kao i preciznošću koju vam igra dozvoljava. U svakom trenutku moguće je pomeriti se tačno tamo gde želite, bez ijednog uzaludno potrošenog frejma. Nema tromosti, kašnjenja, "zakucavanja" u kretnji - Soulcalibur je vrhunski iskoristio svoju 3D prirodu.

U vezi sa ovim, treba napomenuti jedan fenomen. Mnogi ozbiljni igrači smatraju da je drugi deo ove igre superiorniji u odnosu na treći. Razlog za to je izvesno usporenje lateralne kretnje - u drugom delu, pritisak na bilo koji od 8 direkcionih pravaca pomeriće vas jednakom brzinom u zadatom smeru. U trećem delu, lateralna kretnja (kretnja u prostoru) nešto je sporija od kretnje u ravni igrača (od/ka protivniku). Na ovu pojavu mi je ukazao Haseo (inače sjajan Astaroth). Kada se obrati pažnja, vidi se da je tu.

Ovo nije igra koja se preterano oslanja na combo. Naravno, oni su prisutni i jedan su od najvažnijih elemenata igre, ali nisu jedini način za nanošenje ozbiljne štete. Namco je dosta radio na ograničenju kombinacija. Air Control vas može izvući iz juggle comboa (takozvano "titranje"). Combo na zemlji, ukoliko ste u bloku, efikasno se prekida Guard Impact potezima, pa ne postoje klasični block stringovi (nizovi udaraca koje ste prinuđeni da blokirate).

Energije nemate puno na raspolaganju, i par jakih udaraca i hvatanja će vas nokautirati. Ne zaboravimo i opciju završetka partije sa Ring Out. Lepa ideja je i kreiranje postava koje su delom oivičene zidom, što daje mogućnost za neke posebne kombinacije koje nanose veliku štetu, a delom neograđene, gde možete izbaciti protivnika van ringa.

Bitna stavka je i domet. Da citiram InsaneEyes, "ja ovde ipak imam svoj prostor". U svakoj borilačkoj igri, domet je bitan, ali ovde pojedini borci pokrivaju i po 5-6 puta veći prostor od drugih.

Guard Impact u deliću sekunde momentum napada prebacuje sa jedne na drugu stranu. Uz to, propraćen je i lepim vizuelnim efektom koji kao da izleće iz ekrana, uz zvuk sudara oštrica.

Ovo je brza igra koja nagrađuje agresivnost, ali u kojoj se greške skupo plaćaju, možete se vratiti iz izgubljene situacije i dobiti rundu u tren oka.

====================================================================================================



====================================================================================================



====================================================================================================

Zasalamel
Mesto rođenja: nepoznato
This is absurd...you are not worthy to find the sword. I shall kill you here and now.
Oružje: Kosa smrti


Cassandra Alexandra
Mesto rođenja: Atina, Otomansko carstvo
Maybe you lack talent?
Oružje: Mač i štit


Taki
Mesto rođenja: Fuma-no Sato, Japan
Step aside! You're no match for me.
Oružje: Bodeži


Heishiro Mitsurugi
Mesto rođenja: Bizen, Japan
I'll cut apart as many times as you like!
Oružje: Katana


Siegfried Schtauffen
Mesto rođenja: Ober-Getzenberg, Sveto Rimsko carstvo
It doesn't matter... whether I am saved.
Oružje: Dvoručni mač


Nightmare
Mesto rođenja: Nepoznato
You shall become my nourishment!
Oružje: Soul Edge


Isabella "Ivy" Valentine
Mesto rođenja: London, Britanska imperija
Step aside! You're no match for me.
Oružje: Mač / bič


Astaroth
Mesto rođenja: Velika Palgaelova špilja, Persija
I'll strangle the life out of you...
Oružje: Sekira


Voldo
Mesto rođenja: Palermo, Napuljsko carstvo
Hsssssssssss
Oružje: Jamadar katari


Tira
Mesto rođenja: Nepoznato
Let's play!
Oružje: Obruč


Kilik
Mesto rođenja: Nepoznato, odrastao u hramu Ling-Sheng Su, imperija Minga
It's useless... your moves won't work!
Oružje: Motka


Xianghua
Mesto rođenja: Peking, imperija Minga
This time, I won't run away!
Oružje: Kinesko sečivo


Maxi
Mesto rođenja: Shuri, kraljevstvo Rjukju
Aww man... you just messed up my hair.
Oružje: Nunčake


Seong Mina
Mesto rođenja: Jirisan, Koreja
This is the Seong Style Longsword.
Oružje: Halberd


Hong Yun Seong
Mesto rođenja: Jirisan, Koreja
We can do this... as many times as you like.
Oružje: Kineski mač


Talim
Mesto rođenja: Selo boga vetra, jugoistočna Azija
I'm sorry, but I have to defeat you!
Oružje: Tonfa sečiva


Raphael Sorel
Mesto rođenja: Ruen, Francusko kraljevstvo
That look suits you. Stay down there.
Oružje: Rapier


Setsuka
Mesto rođenja: nepoznato, odrasla u Japanu
The battle was decided before I even drew my blade.
Oružje: Bodež


Yoshimitsu
Mesto rođenja: Podnožje planine Fuji, Japan
Thou shalt be slain... my apologies!
Oružje: Katana


Nathaniel "Rock" Adams
Mesto rođenja: London, Britanska imperija
Bangoo, BANGOOOOO!
Oružje: Buzdovan


Sophitia Alexandra
Mesto rođenja: Atina, Otomansko carstvo
I understand you have your reasons too.
Oružje: Mač i štit


Olcadan
Mesto rođenja: nepoznato
Absolutely worthless. What a boring age I've awoken into.
Oružje: Sva


Cervantes de Leon
Mesto rođenja: Valensija, Kraljevina Španija
Your meager soul... will not quench my thirst!
Oružje: Dugi mač i kubura


Aeon Calcos - "Lizardman"
Mesto rođenja: Sparta, Otomansko carstvo
Grr grr grrraaau!
Oružje: Mač i štit


Abyss
Mesto rođenja: nepoznato
Allow me to teach you... the meaning of true fear.
Oružje: Kosa smrti


skoro pa gotovo :D


[Edited on 2.3.2011 by Rale]




Don't want it, can't use it, couldn't afford it if i did!
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User
Nick
Super Administrator
*********

Avatar


Posts: 30509
Registered: 30.7.2002
Location: New Belgrade, SERBIA
Member Is Offline

Mood: CHANGE!

[*] posted on 28.2.2011 at 17:58


Dobar post Rale, mogli bi nesto u ovom fazonu na main page da ubacimo.





You don't stop playing video games because you get old. You get old because you stop playing video games. :)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
meca dobric
*tatina devojcica*
******

Avatar


Posts: 2986
Registered: 9.8.2002
Location: Novi Sad
Member Is Offline

Mood: woohoo

[*] posted on 28.2.2011 at 18:25


-Citat metakritik ocene je suvisan.
-Dodaj video klip u kome se vidi zasto preporucujes igru. Ne mislim na tutorial, nego na neki mec koji bi privukao ljude koji je nikad nisu igrali igru (u stilu EVO moment #37)

Super sto se Nick javio, inace bih vec reportovao post da se napravi nova rubrika. :)

[Edited on 28-2-2011 by meca dobric]
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
Rale
High quality Japan-made button
******

Avatar


Posts: 2665
Registered: 17.5.2005
Location: Not Siberia!!!
Member Is Offline

Mood: Zdravo, Fred!

[*] posted on 28.2.2011 at 18:35


Meco, mogao bi da sacekas da dovrshim makar cetvrtinu :D bitje neki pro play, sa sto vise boraca, valjda ce se ukljuciti neko sa nekom POMOTJU.

Nick, pretpostavljam da bi trebalo nesto kratje za main page, pa da stavimo link ka forumu...




Don't want it, can't use it, couldn't afford it if i did!
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User
gogos11
1337 Member
******

Avatar


Posts: 793
Registered: 26.8.2010
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 18:35


Meni se opasno svide i soul calibur na psp-u... Ali igrao prije jedno 2 god ovaj soul 3 na ps2...i on mi je bio dobra igra




View user's profile View All Posts By User
Blue
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1538
Registered: 25.6.2010
Location: Beograd, Stari Grad
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 18:40


Zato ja i čekam da kažem šta bi moglo da se dopuni pošto vidim da nidi gotov mada mislim da na kraju neće biti potrebe.
Inače, svaka čast na trudu, volim VS tuče, baš sad pikam Soul Calibur 4.





ソニー


"A guitar is much Like a woman. You have to hold her in your arms. You have to love her. If she feels right, then she's the one for you. You have to show her lots if attention and take great care of her.. If she becomes warped or twisted, you can remove her neck."
http://www.istinomer.rs
View user's profile View All Posts By User
Demijurg 4
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1687
Registered: 1.12.2005
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 18:48


Odlican post. Soul Blade/Edge je verovatno prva igra za PSX koju sam video. Znam da je SC 2 dobijao mahom vece ocene od SC3, mozda zato sto je to bila prva prilika da ne-Dreamcast igraci isprobaju SC.
Taman dobra prilika da pitam - kakav je SC 4 za jednog igraca, ima li sadrzaja?
View user's profile View All Posts By User
Blue
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1538
Registered: 25.6.2010
Location: Beograd, Stari Grad
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 19:53


Po meni ima, mada ne znam koliko sam objektivan s obzirom da mi je ipak multiplayer najbitniji, single mi je čisto da otključam stvari,
u krajnjem slučaju vredi odigrati barem da probaš Darth Vader-a. :D





ソニー


"A guitar is much Like a woman. You have to hold her in your arms. You have to love her. If she feels right, then she's the one for you. You have to show her lots if attention and take great care of her.. If she becomes warped or twisted, you can remove her neck."
http://www.istinomer.rs
View user's profile View All Posts By User
djurovski
Member
***

Avatar


Posts: 145
Registered: 3.4.2009
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 23:02


Po meni je Soul Calibur 3 malcice otisao u stranu... Igrao sam oba u istom periodu. Ubrzali su igrivost i sve je postalo haoticno... Grafa je bolja nego u drugom djelu.



View user's profile View All Posts By User
Blue
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1538
Registered: 25.6.2010
Location: Beograd, Stari Grad
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 23:12


Što se tiče brzine mogu samo da kažem da mi SC4 deluje malo sporije nego 3 pošto sam igrao samo ta 2 dela.




ソニー


"A guitar is much Like a woman. You have to hold her in your arms. You have to love her. If she feels right, then she's the one for you. You have to show her lots if attention and take great care of her.. If she becomes warped or twisted, you can remove her neck."
http://www.istinomer.rs
View user's profile View All Posts By User
Demijurg 4
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1687
Registered: 1.12.2005
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 23:17


Eh da, to sto ubacuju SW likove, Linka i ostalo, to jako ne volim. Smeta mi to jer kvari setting igre.
View user's profile View All Posts By User
Blue
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1538
Registered: 25.6.2010
Location: Beograd, Stari Grad
Member Is Offline


[*] posted on 28.2.2011 at 23:26


Kvari, ali nije loš fazon da u tabačini sa oružjima probaš malo i lightsaber.
Lično mi je bolje to nego kenguri, medvedi i pande u Tekkenu, nekako mi detinjastija igra zbog toga.

Darth Vader je po meni OK uklopljen i u Story mode.





ソニー


"A guitar is much Like a woman. You have to hold her in your arms. You have to love her. If she feels right, then she's the one for you. You have to show her lots if attention and take great care of her.. If she becomes warped or twisted, you can remove her neck."
http://www.istinomer.rs
View user's profile View All Posts By User
Nyarlathotep
Navandu
*******

Avatar


Posts: 6337
Registered: 10.9.2006
Location: Suicide city
Member Is Offline

Mood: Без наркоты круто!

[*] posted on 28.2.2011 at 23:50


Maleni dinosaurus u Tekken je neshto najbolje ikada ! :D




View user's profile View All Posts By User This user has MSN Messenger
Demijurg 4
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1687
Registered: 1.12.2005
Member Is Offline


[*] posted on 1.3.2011 at 00:57


Da, u Tekkenu to ne smeta, jer nije pozajmljeno odnekud, vec je deo fransize. U SC obavezno likove roknu na naslovnicu, a jos nisu deo tog sveta, vec uguze nekako u pricu. Meni licno se to nikako ne svidja, e sada ne znaci da je loshe uopsteno.
View user's profile View All Posts By User
Blue
Fr1ck
******

Avatar


Posts: 1538
Registered: 25.6.2010
Location: Beograd, Stari Grad
Member Is Offline


[*] posted on 1.3.2011 at 02:14


Quote: Originally posted by Nyarlathotep  
Maleni dinosaurus u Tekken je neshto najbolje ikada ! :D


E to jeste, zaboravio sam da on uopšte postoji, danas sam prelistavao Tekken 6 art book i video tonu likova iz
starijih Tekkena za koje sam zaboravio da postoje.

@Demijurg
Jesu deo franšize ali je meni to malo glupo, pogotovo panda i kengur, ali ok nije da neću da volim Tekken zbog toga.





ソニー


"A guitar is much Like a woman. You have to hold her in your arms. You have to love her. If she feels right, then she's the one for you. You have to show her lots if attention and take great care of her.. If she becomes warped or twisted, you can remove her neck."
http://www.istinomer.rs
View user's profile View All Posts By User
Rale
High quality Japan-made button
******

Avatar


Posts: 2665
Registered: 17.5.2005
Location: Not Siberia!!!
Member Is Offline

Mood: Zdravo, Fred!

[*] posted on 2.3.2011 at 18:36


OK, josh da se ubace modovi za jednog igraca, par videa i slika. na kraju malo da se sredi i to bi bilo to.

sta mislite, da li bi trebalo nesto da se doda ili nesto drugacije da izgleda?




Don't want it, can't use it, couldn't afford it if i did!
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User
meca dobric
*tatina devojcica*
******

Avatar


Posts: 2986
Registered: 9.8.2002
Location: Novi Sad
Member Is Offline

Mood: woohoo

[*] posted on 2.3.2011 at 18:54


Prebaci suvi listing boraca na kraj. Pobeglo ti je par color tagova.
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User This user has MSN Messenger
darkado
Super Fr1ck
******

Avatar


Posts: 4447
Registered: 19.11.2007
Location: From the inside...
Member Is Offline

Mood: Sleepy...

[*] posted on 2.3.2011 at 18:55


najvishe igram sc3, prilichno chesto ali mi je najdrazhi xbox sc2 sa spawnom



Quote: Originally posted by DragonOfTheEarth  
Quote: Originally posted by Blue  
Jel ti se povraća od odnosa štampe prema svemu ili zbog tvog ličnog hejta prema Đokoviću?

Ima uvek ljubomornih ljudi, ne obracaj paznju.



View user's profile View All Posts By User This user has MSN Messenger

  Go To Top

Powered by XMB 1.9.11
Developed By The XMB Group © 2001-2010