The Official Maple Story Thread

Joined
Oct 23, 2004
Messages
4,396
Likes
0
Points
0
#1
Ok this thread is to:

1) Help ppl wif MS problems

2) Share their MS character

3) Keep me in touch wif the forum still.

So if you got any needed help, ask in this thread so I can help you. :D :D
 

RiZO

New Member
Joined
Oct 17, 2004
Messages
3,420
Likes
0
Points
0
#3
Some pice of shit online game, if you want a real online game play GUNZ!! this game ROOOOOOOOOOOOOOOOCKS!
 

pSy

No Life, No Regrets
Joined
Dec 23, 2004
Messages
749
Likes
0
Points
0
#5
I have a problem with MS. When i play late at night its colorful cartoony look burns my tired eyes. What should i do, o wise one?

nah, j/p

My real problem is that I have looked through guides and all that crap and I still havent found a good place to train my level 20 mage. i messed him up by putting up my magic claw bit to high so i cant really go any place that isnt close to town because of the massive Mp waste for just 10-15 more points of damage. I would fix it, but i cant level up and even out my stats. + I am low on cash so buying a crapload of pots is out of the question.
 
Joined
Oct 23, 2004
Messages
4,396
Likes
0
Points
0
#6
By lvl 20 your mage should hav maxed magic claw and training on green mushroom for a pan lid. If not, you screwed up again psy.
 

shadic

New Member
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,405
Likes
0
Points
0
#9
Originally posted by DarkShame2

NO, itz justing killing moster lvlin up ur char to get stronger
Fuck it then. Tell me when there\'s a game about Syrup..until then i\'ll be in room watching Oprah with no pants on.

God I disgust myself sometimes...
 
Joined
Oct 23, 2004
Messages
4,396
Likes
0
Points
0
#11
Originally posted by DarkShame2
Originally posted by shadic
Does this game involve maple syrup in anyway?
NO, itz justing killing moster lvlin up ur char to get stronger
And my favourite: ksing XD (ks means kill steal, meaning that when some guy killing monster, you go and kill it before they kill it)
 
Joined
Jan 22, 2005
Messages
1,275
Likes
0
Points
0
#14
Originally posted by theOtherGuy
Li...you\'re what, 18. Stop playing this junk! :bounce:
there is no point in getting him outt of MS cuz his older sister plays it too as well as some ppl in high school plays it too
 

theOtherGuy

Angelus\\\'s Blood Bank
Joined
Sep 12, 2004
Messages
3,904
Likes
0
Points
0
#15
The point is that he\'s graduating soon....no point in playing with the High Schoolers. :bounce:
 
Joined
Jan 22, 2005
Messages
1,275
Likes
0
Points
0
#16
Originally posted by theOtherGuy
The point is that he\'s graduating soon....no point in playing with the High Schoolers. :bounce:
OF COURSE HE NOES WE R GRADUATING SOON, he is justifying his time to play MS as well as Homework + school
 
Joined
Oct 23, 2004
Messages
4,396
Likes
0
Points
0
#17
Originally posted by DarkShame2
Originally posted by theOtherGuy
The point is that he\'s graduating soon....no point in playing with the High Schoolers. :bounce:
OF COURSE HE NOES WE R GRADUATING SOON, he is justifying his time to play MS as well as Homework + school
Nah i\'m procrastinating on hw hahahaha ..........
 
Joined
Jan 22, 2005
Messages
1,275
Likes
0
Points
0
#18
Originally posted by Li_ThE_SpYkE
Originally posted by DarkShame2
Originally posted by theOtherGuy
The point is that he\'s graduating soon....no point in playing with the High Schoolers. :bounce:
OF COURSE HE NOES WE R GRADUATING SOON, he is justifying his time to play MS as well as Homework + school
Nah i\'m procrastinating on hw hahahaha ..........
LOL btw Li i made a new DarkShame2 char on MS n del the old DarkShame2 (it had the mark of beta)

[Edited on 14.9.2005 by DarkShame2]
 

pSy

No Life, No Regrets
Joined
Dec 23, 2004
Messages
749
Likes
0
Points
0
#19
so i gotta start over again li? god i am tired of leveling mages. The first few levels are horrible.
 
Joined
Oct 23, 2004
Messages
4,396
Likes
0
Points
0
#20
Originally posted by pSy
so i gotta start over again li? god i am tired of leveling mages. The first few levels are horrible.
Tell me your skill levels so I can see if you screwed up or not.

Btw mage shiet are expensive and hard to train so I suggust only people with high patience gets to be mage.

Be a warrior instead if u hate the few lvls. After all, warriors are the ultimate ksers in the game. ;] ;)

[Edited on 9/14/2005 by Li_ThE_SpYkE]
 
Top